28 mai 2008

Oamenii vor in vacanta!

Uitandu-ma peste statisticile referitoare la blogul asta al meu am constatat mai multe lucruri interesante.

In primul rand, traficul nu a scazut foarte mult in perioada cat nu prea am mai scris. E adevarat, nici nu prea avea de unde sa scada, hehehe, dar s-a pastrat constant, relativ la perioada precedenta.

Cei mai multi intra aici interesati de povestirile mele despre diversele vacante, in tara sau pe afara, de departe punctul de atractie fiind seria despre Grecia, din vara trecuta. Aproqape zilnic vin cateva zeci de cititori numai pentru asta, probabil ca lumea se pregateste de vacanta si vrea sa vada unde sa mearga si ce va vedea acolo.

Cum in iunie voi pleca putin in Corfu, deci tot Grecia, promit o noua serie de povestiri de calatorie pe la sfarsitul lunii viitoare, cu poze, bineinteles.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Inlegatura cu alegerea locului in care sa-ti petreci vacanta... te documentezi inainte sau profiti de oferta de pe piata ?
Petrecere frumoasa pe 7 !

Anonim spunea...

nu ai scris nimic despre cea fost in china acum 10 zile .... nu te-a impresionat deloc sau inca nu te poti aduna ?

Anonim spunea...

Mersi pentru urari pentru 7 ;)

Cat despre China, multe s-au intamplat si nu am scris despre ele. O sa-mi dau cu parerea pe masura ce am timp. Ce poti sa spui despre China, la 70.000 de morti? Primul lucru care imi vine in minte e ca si noi suntem in zona seismica...

Anonim spunea...

pai cam asa-i ...nu prea e de comentat... oricum, mersi de raspuns

Anonim spunea...

mai draga, vad ca ai schimbat slagarul... ti-ai luat cumva masina ca in poza cu pricina ?

Ioana spunea...

Interesante toate.

Masaj erotic Suceava spunea...

Oamenii aleg intotdeauna vacanta;cea mai frumoasa meserie din lume este cea de turist.